Inbound Marketing cu Zoho
Digitalizare si Automatizare cu CRM, Strategie Marketing Digital si Integrare cu Site-ul Web si retelele de Social Media
Dacă nu generezi suficiente vânzări, ești în locul potrivit.
Aici poti afla cum afacerea ta poate:
- Să genereze mai mult trafic online și să transforme vizitatorii în lead-uri
- Să genereze mai multe lead-uri
- Să îmbunătățească calitatea lead-urilor
- Să alinieze marketingul cu vânzările pentru a genera mai multe vânzări
- Să ofere o experienta de neuitat clienților
- Să faca toate acestea Automate
Servicii de Marketing Digital, Sales Automation si Web Development
Servicii de Marketing Digital, Sales Automation si Web Development
“Don’t optimize for conversions, optimize for revenue.”
Social Media Marketing
Email Marketing
Search Engine Optimization
Content Creation
Generare Lead-uri
Automatizare CRM
Website Development & Design
Paid Advertising
Cum facem Inbound Marketing?
Cum facem Inbound Marketing?
CUM TE PUTEM NOI AJUTA? – realizând mai mult trafic, mai multe lead-uri (persoane interesate de afacerea pe care o promovați), marketing automatizat și o modalitate potrivita pentru dezvoltarea afacerii tale.
De ce să lucrați cu noi?
În primul rând, nu veți fi singuri. Veți avea alături doi parteneri în această călătorie: Svennis Cloud Solutions si Zoho. Noi nu vom realiza campaniile de digital marketing cu mainile goale si munca asiduua ( chiar dacă este nevoie munca asiduua). O vom face cu instrumentele potrivite și know-how. Venim pe platforma partenerului nostru cu instrumentele adecvate și putem face ca minunea să se întâmple, ca toate aceste instrumente sa functioneze in tandem. Vă putem ajuta să vă targetați publicul țintă potrivit, să vă îndrumați audiența prin Awareness (conștientizare), Consideration (examinare), Decision (decizie) și să vă aliniați strategia de marketing cu vânzările. Nu putem promite că veți câștiga următorul meci, dar vă putem ajuta să vă elaborați strategia potrivită de antrenament pentru a câștiga campionatul împreună.
În același timp, având la bază informațiile pe care le putem extrage luând în calcul răspunsurile oferite prin Social Media (rețelele de socializare), vă puteți focusa pe îmbunătățirea produselor și serviciilor oferite de tine clienților. La sfârșitul zilei, este exact așa cum spune Gary Vaynerchuk :
Ghidul tau pentru Inbound Marketing
Ghidul tau pentru Inbound Marketing
Trebuie să aveți grijă deosebită pentru fiecare dintre acești pași pentru a avea succes
- În primul rând, gândiți-vă la afacerea dvs., la produsele și serviciile dvs. și gândiți-vă de ce ar trebui să cumpere oamenii de la dvs., de ce oamenii cumpără efectiv de la dvs., faceți cercetări, intelegeti afacerea dvs., gândiți-vă la acel WHY asa cum ne invata Simon Sinek, analizează, etc ... Când ești clar cu toate acestea, treci la pasul următor
- Construiți-vă Buyer Persona pe baza rezultatelor de la ultimul pas
- Pe baza Buyer Persona, faceți cercetările pentru a determina Buying Journey a acestei persoane semi-fictive..
- Când toate acestea sunt clare - începeți să construiți ADN-ul Inbound marketing-ului dvs,creați conținutul potrivit pentru fiecare pas din călătorie -Awareness, Consideration, Decision,și ghidați această persoană prin toate etapele - Attract, Engage, and Delight. Până acum, bine.
- Mai mult, pentru fiecare pas și în fiecare etapă trebuie să fii vizibil pe platforma potrivită la momentul potrivit, cu conținutul potrivit optimizat pentru momentul exact al călătoriei și pentru contextul potrivit.
- Cum poți face asta? Integrați ADN-ul Inbound Marketing în fiecare instrument din setul de instrumente ONLINE:
- Site-ul Web - Folositi Zoho Sites
- Optimizare Search Engine. Folositi Zoho SalesIQ si Zoho PageSense
- Social Media Marketing. Folositi Zoho Social , Zoho Survey si Zoho MarketingHub
- Email Marketing. Folositi Zoho Campaigns
- Automatizare CRM & Marketing. Integrati cele de mai sus cu Zoho CRM si automatizati comunicarea
- Content Creation. Publicati in blog-ul de pe Zoho Sites si preluati automat postarile cu Zoho Social pe canalele de Social Media
- Online Paid Advertising. Integrati Google Ads cu Zoho CRM si vedeti in timp real R.O.I.-ul campaniilor de advertising.
- Faceți ca toate acestea să vorbească cu aceeași voce în tandem
- Reglați tonul potrivit pentru fiecare dintre aceste instrumente în funcție de audienta asociata.
- Testează, rulează, analizează, îmbunătățește, testează, rulează, analizează, îmbunătățește, testează, rulează, analizează, îmbunătățește ...
- Un sfat - adaptați-vă întotdeauna campania de Inbound Marketing la dinamica pieței și mențineți-vă afacerea aliniată cu dinamica pietei.
P.S
Este extrem de important să fiți conștienți de timpul, banii și resursele necesare, cunoștințele și disciplina pentru a avea succes în campania dvs. În primul rând, aveti nevoie de răbdare. Vă invităm să utilizați toate materialele noastre utile de pe site pe care le oferim gratuit și faceți tot posibilul pentru a câștiga campionatul. Vă oferim chiar consultanta noastră gratuită. Puteti rezerva aici.
Indiferent de domeniul de activitate - Business, Financiar, Medical, Industrial Inbound Marketing este cheia succesului.