Zoho Backstage
*Zoho Backstage este inclus in pachetul Zoho One. Vezi pachetul Zoho One
*Zoho Backstage poate fi integrat cu Zoho CRM
De ce Zoho Backstage
- A crea orice de la zero este o sarcină grea, ceva ce organizatorii de evenimente știu prea bine. Trebuie să cunoașteți oamenii potriviți pentru fiecare sarcină, să vă organizați programele, să invitați participanți, să țineți evidența acestor invitați... și nu se termină aici.
- Dar, dacă ți-am trimite un prieten care îndeplinește toate sarcinile mici, dar necesare, astfel încât tu să te poți concentra pentru ca evenimentul tău să fie un succes? Nu va trebui să vânați designeri de site-uri web sau să vă imprimați biletele.
- Zoho Backstage este un instrument de gestionare a evenimentelor pentru întreprinderi care vă ajută să creați evenimente memorabile. Este tot ceea ce aveți nevoie, de la crearea site-urilor web, biletarea și promovarea evenimentelor, până la înregistrarea și implicarea participanților.
Vrei Sa Incepi Digitalizarea Azi? Hai sa vorbim!
- Zoho Backstage este un software de gestionare a evenimentelor care permite organizatorilor de evenimente să planifice și să organizeze conferințe, întâlniri și lansări de produse cu o eficiență și un impact mai mari.
- Creați un site web multilingv de impact și o aplicație mobilă pentru evenimentul dvs. cu doar câteva click-uri. Alegeți dintre teme și șabloane pre-construite pentru a fi vizibile în câteva minute, nu zile.
- Creșteți gradul de popularitate pentru evenimentul dvs. încorporând pagina evenimentului dvs. pe alte site-uri web și bloguri. Creați bannere pentru promoții de pe rețelele sociale fără a avea nevoie de expertiză în proiectare.
- Evenimentele de succes prosperă prin participare cât mai numeroasă. Faceți mai ușoară înregistrarea oamenilor și apoi țineți legătură cu ei, prin e-mailuri pentru a le reaminti de evenimente. Păstrați controlul asupra vânzărilor de bilete și primiți plăți instantaneu.
Planuri de Pret Zoho Backstage
Testati Gratuit Pentru 15 Zile
*Nu este nevoie de card si nu trebuie sa instalati nimic
Planul de Plata Anual
Planul de Plata Lunar
Planul de Plata Anual
FREE
FREE
€0
- 1 Portal
- Unlimited Events
- Unlimited attendees
- Event ticketing
FREE:
- Comprehensive evet website builder
- Multi-track agenda builder
- Speakers Management
- Customizable banners for event promotion
- Event registration
- Attendee check-in
- Event dashboard
- Customizable email templates
- Mobile app for organizers
PROFESSIONAL
€99
/luna, plata anual
- 1 Portal
- Unlimited Events
- Unlimited attendees
- Event ticketing
Tot ce este in FREE +:
- Website Customization
- Bi-lingual website support
- Sponsors management
- Schedule emails
- Presenation management with audience engagement
- Instant event announcement
- HTML widgets for event promotion
- Event gallery
- Mobile app for attendees
- Virtual events solution
ENTERPRISE
€199
/luna, plata anual
- 1 Portal
- Unlimited Events
- Unlimited attendees
- Comission-free event ticketing
Tot ce este in PROFESSIONAL+:
- Multi-lingual website support
- Event-day assistance
- Advance session analytics
- Custom domain mapping
- Import/Export attendee details
- Attendee chat groups
- Brand page with event listing
- Website customization with page addition
- Custom roles
- Zoho CRM integration
- Custom forms
ULTIMATE
€279
/luna, plata anual
- 1 Portal
- Unlimited Events
- Unlimited attendees
- Comission-free event ticketing
Tot ce este in ENTERPRISE+:
- Custom mobile app for attendees
Planul de Plata Lunar
FREE
€0
- 1 Portal
- Unlimited Events
- Unlimited attendees
- Event ticketing
FREE:
- Comprehensive evet website builder
- Multi-track agenda builder
- Speakers Management
- Customizable banners for event promotion
- Event registration
- Attendee check-in
- Event dashboard
- Customizable email templates
- Mobile app for organizers
PROFESSIONAL
€119
/luna
- 1 Portal
- Unlimited Events
- Unlimited attendees
- Event ticketing
Tot ce este in FREE +:
- Website Customization
- Bi-lingual website support
- Sponsors management
- Schedule emails
- Presenation management with audience engagement
- Instant event announcement
- HTML widgets for event promotion
- Event gallery
- Mobile app for attendees
- Virtual events solution
ENTERPRISE
€249
/luna
- 1 Portal
- Unlimited Events
- Unlimited attendees
- Comission-free event ticketing
Tot ce este in PROFESSIONAL+:
- Multi-lingual website support
- Event-day assistance
- Advance session analytics
- Custom domain mapping
- Import/Export attendee details
- Attendee chat groups
- Brand page with event listing
- Website customization with page addition
- Custom roles
- Zoho CRM integration
- Custom forms
ULTIMATE
€349
/luna
- 1 Portal
- Unlimited Events
- Unlimited attendees
- Comission-free event ticketing
Tot ce este in ENTERPRISE+:
- Custom mobile app for attendees
Cum va putem ajuta cu Zoho Backstage
- Vă oferim posibilitatea sa proiectați un site uimitor de evenimente, cu teme pentru fiecare gust. Personalizați, alegeți preferințele de vizibilitate și activați site-ul instantaneu fără a scrie o singură linie de cod.
- Cu integrările Zoho Pagesense și Zoho SalesIQ, vă ajutăm să înțelegeți comportamentul vizitatorilor dvs., să interacționați cu ei și să optimizați site-ul evenimentului pentru a le oferi o experiență personalizată.