Svennis Cloud Solutions
Consultanta si implementare ZOHO Desk Romania
Svennis Cloud Solutions
Consultanta si implementare ZOHO Desk Romania
Zoho Desk este o solutie moderna de Customer Service dezvoltata pentru a asigura un serviciu de HelpDesk modern, si eficient. Cu ajutorul acestei aplicatii puteti oferi o experineta placuta la fiecare interactiune pe care o aveti cu clientii. Integrarea built-in cu canalele de telefonie, email, social media, formulare web si web chat o transforma intr-un canal de comunicare puternic si usor de folosit. Serviciile oferite de expertii Svennis Cloud Solutions de customizare si integrare cu celeleate aplicatii pe care le folositi va ajuta sa aveti imediat o solutie adaptata specificului de afacere pe care o derulati.
Planuri de Pret Zoho Desk
Testati Gratuit Pentru 15 Zile
*Nu este nevoie de card si nu trebuie sa instalati nimic
"O soluție excelentă pentru companiile în creștere cu nevoi de customer service orientate către clienți" Alegerea editorilor pcmag.com
"O soluție excelentă pentru companiile în creștere cu nevoi de customer service orientate către clienți" Alegerea editorilor pcmag.com
FREE
€0
Gratuit 3 Agenti
- Email Ticketing
- Customer Management
- Help Center
- Private Knowledge Base
- Predefined SLAs
- Macros
- Multi-language Help Desk
- Mobile Apps
- 24x5 Email Support
STANDARD
€14
/agent/luna/plata anual
- Social & Community Channels
- Galerie Template-uri Help Center
- Public Knowledge Base
- SLAs & Escaladare
- Workflow, Assignment & Supervise Rules
- Customer Happiness Ratings
- Reports & Dashboards
- Moduri de lucru Tickete
- Extensii Marketplace si Integarari
- ASAP - Embeddable Self-service
- 24x5 Telefon Support
- Add-On ( €5/Light Agent/luna)
PROFESSIONAL
€23
/agent/luna/plata anual
- Multi-Department Ticketing
- Team Management
- Telefonie
- Automatic Time Tracking
- Blueprint - Basic Process Management
- Round Robin Ticket Assignment
- Agent Collision
- Tasks, Events & Call Activities
- Template-uri Tickete
- Extensii Marketplace Private
- SLA Dashboards
- Reguli de Sharing Ticket
- Mobile SDKs
- 24x5 Chat Support
- Add-On ( €5/Light Agent/luna)
ENTERPRISE
€40
/agent/luna/plata anual
- Live Chat
- Zia - Artificial Intelligence
- Customizare Help Center
- Multi-brand Help Center
- Advanced Process Management
- Custom Functions
- Multi-level IVR
- Global Reports & Dashboards
- Scheduled Reports
- Contract Management
- Reguli Validare
- Reguli Layout
- Field Watching
- Multiple Business Hours & Holidays
- Role-based Data Sharing
- 50 Light Agents
- Add-On ( €5/Light Agent/luna)
FREE
€0
Gratuit 3 Agenti
- Email Ticketing
- Customer Management
- Help Center
- Private Knowledge Base
- Predefined SLAs
- Macros
- Multi-language Help Desk
- Mobile Apps
- 24x5 Email Support
STANDARD
€20
/agent/luna
- Social & Community Channels
- Galerie Template-uri Help Center
- Public Knowledge Base
- SLAs & Escaladare
- Workflow, Assignment & Supervise Rules
- Customer Happiness Ratings
- Reports & Dashboards
- Moduri de lucru Tickete
- Extensii Marketplace si Integarari
- ASAP - Embeddable Self-service
- 24x5 Telefon Support
- Add-On ( €5/Light Agent/luna)
PROFESSIONAL
€35
/agent/luna
- Multi-Department Ticketing
- Team Management
- Telefonie
- Automatic Time Tracking
- Blueprint - Basic Process Management
- Round Robin Ticket Assignment
- Agent Collision
- Tasks, Events & Call Activities
- Template-uri Tickete
- Extensii Marketplace Private
- SLA Dashboards
- Reguli de Sharing Ticket
- Mobile SDKs
- 24x5 Chat Support
- Add-On ( €5/Light Agent/luna)
ENTERPRISE
€50
/agent/luna/
- Live Chat
- Zia - Artificial Intelligence
- Customizare Help Center
- Multi-brand Help Center
- Advanced Process Management
- Custom Functions
- Multi-level IVR
- Global Reports & Dashboards
- Scheduled Reports
- Contract Management
- Reguli Validare
- Reguli Layout
- Field Watching
- Multiple Business Hours & Holidays
- Role-based Data Sharing
- 50 Light Agents
- Add-On ( €5/Light Agent/luna)
Caracteristici Zoho Desk
Zoho Desk este o soluție excelentă pentru afacerile în creștere, cu nevoi de customer service orientate către clienți. Datorita pretului accesibil si usurintei cu care poate fi implementata si gestionata, Zoho Desk este o algere ideala pentru orice IMM din Romania care doreste sa ofere un serviciu de asistenta clienti modern si eficient.
Aventaje Zoho Desk:
- Integrare strânsă cu alte produse Zoho -ex: Zoho CRM, Zoho Social, Zoho SalesIQ si este inclusa in pachetul Zoho One
- Foarte configurabila și ușor de gestionat
- Majoritatea caracteristicilor sunt disponibile la prețul mediu
Zoho Desk este una dintre cele mai complete soluții IT de asistență și suport disponibile astăzi pentru întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri). Platforma oferă un nivel gratuit pentru până la trei agenți și acționează ca o poartă către gama largă de alte produse ale Zoho. Ca și în cazul acestor servicii, Zoho continuă să adauge funcții pentru a îmbunătăți Zoho Desk, bazându-se pe un set de caracteristici deja bogat, care include funcții avansate, cum ar fi Voice over IP (VoIP) și integrarea social media, precum și analize pentru managerii care monitorizează interacțiunile cu clienții și acordurile la nivel de serviciu (SLA). Zoho Desk este o alegere ideală pentru echipele de asistență orientate către clienți, făcându-l un asset necesar penru orice companie care este orienatat catre clienti.