Svennis Cloud Solutions
Svennis Cloud Solutions
Consultanta si Dezvoltare Aplicatii Zoho
zoho authorized partner Romania
  •  Zoho Desk Romania 

    Dezvoltare Zoho CRM Romania

      Dezvoltator solutii Zoho Desk pentru afacerea ta 


    Aplicatii Zoho Desk pentru a-ți conduce departamentul de customer service oferite de o companie cu viziune pentru a transforma digital modul în care lucrezi.

    CERE OFERTA
    Aplica Pentru Un Demo Gratuit

 Zoho Desk Romania

Dezvoltare Zoho CRM Romania

Dezvoltator solutii Zoho ​Desk pentru afacerea ta

Aplicatii Zoho Desk pentru a-ți conduce departamentul de customer service oferite de o companie cu viziune pentru a transforma digital modul în care lucrezi.

CERE OFERTA
Aplica Pentru Un Demo Gratuit

Svennis Cloud Solutions 
​Consultanta si implementare ZOHO Desk Romania

Svennis Cloud Solutions 
​Consultanta si implementare ZOHO Desk Romania

Zoho Desk este o solutie moderna de Customer Service dezvoltata pentru a asigura un serviciu de HelpDesk modern, si eficient. Cu ajutorul acestei aplicatii puteti oferi o experineta placuta la fiecare interactiune pe care o aveti cu clientii. Integrarea built-in cu canalele de telefonie, email, social media, formulare web si web chat o transforma intr-un canal de comunicare puternic si usor de folosit. Serviciile oferite de expertii Svennis Cloud Solutions de customizare si integrare cu celeleate  aplicatii pe care le folositi va ajuta sa aveti imediat o solutie adaptata specificului de afacere pe care o derulati. 

Planuri de Pret Zoho Desk

Testati Gratuit Pentru 15 Zile

*Nu este nevoie de card si nu trebuie sa instalati nimic

"O soluție excelentă pentru companiile în creștere cu nevoi de customer service orientate către clienți" Alegerea editorilor  pcmag.com

"O soluție excelentă pentru companiile în creștere cu nevoi de customer service orientate către clienți" Alegerea editorilor pcmag.com

Planul de Plata Anual
Planul de Plata Lunar
Planul de Plata Anual

FREE

0  

Gratuit 3 Agenti

Try Now
  • Email Ticketing
  • Customer Management
  • Help Center
  • Private Knowledge Base
  • Predefined SLAs
  • Macros
  • Multi-language Help Desk
  • Mobile Apps
  • 24x5 Email Support

STANDARD

14 

/agent/luna/plata anual

Try Now
Tot ce este in FREE +
  • Social & Community Channels
  • Galerie Template-uri Help Center
  • Public Knowledge Base
  • SLAs & Escaladare
  • Workflow, Assignment & Supervise Rules
  • Customer Happiness Ratings
  • Reports & Dashboards
  • Moduri de lucru Tickete
  • Extensii Marketplace si Integarari
  • ASAP - Embeddable Self-service
  • 24x5 Telefon Support
  • Add-On ( €5/Light Agent/luna)

PROFESSIONAL

23  

/agent/luna/plata anual

Try Now
Tot ce este in STANDARD +
  • Multi-Department Ticketing
  • Team Management
  • Telefonie
  • Automatic Time Tracking
  • Blueprint - Basic Process Management
  • Round Robin Ticket Assignment
  • Agent Collision
  • Tasks, Events & Call Activities
  • Template-uri Tickete
  • Extensii Marketplace Private
  • SLA Dashboards
  • Reguli de Sharing Ticket
  • Mobile SDKs
  • 24x5 Chat Support
  • Add-On ( €5/Light Agent/luna)

ENTERPRISE

40  

/agent/luna/plata anual

Try Now
Tot ce este in PROFESSIONAL +
  • Live Chat
  • Zia - Artificial Intelligence
  • Customizare Help Center
  •  Multi-brand Help Center
  • Advanced Process Management
  • Custom Functions
  • Multi-level IVR
  • Global Reports & Dashboards
  • Scheduled Reports
  • Contract Management
  • Reguli Validare
  • Reguli Layout
  • Field Watching
  • Multiple Business Hours & Holidays
  • Role-based Data Sharing
  • 50 Light Agents
  • Add-On ( €5/Light Agent/luna)
Planul de Plata Lunar

FREE

0  

Gratuit 3 Agenti

Try Now
  • Email Ticketing
  • Customer Management
  • Help Center
  • Private Knowledge Base
  • Predefined SLAs
  • Macros
  • Multi-language Help Desk
  • Mobile Apps
  • 24x5 Email Support

STANDARD

20  

/agent/luna

Try Now
Tot ce este in FREE+
  • Social & Community Channels
  • Galerie Template-uri Help Center
  • Public Knowledge Base
  • SLAs & Escaladare
  • Workflow, Assignment & Supervise Rules
  • Customer Happiness Ratings
  • Reports & Dashboards
  • Moduri de lucru Tickete
  • Extensii Marketplace si Integarari
  • ASAP - Embeddable Self-service
  • 24x5 Telefon Support
  • Add-On ( €5/Light Agent/luna)

PROFESSIONAL

35  

/agent/luna

Try Now
Tot ce este in STANDARD+
  • Multi-Department Ticketing
  • Team Management
  • Telefonie
  • Automatic Time Tracking
  • Blueprint - Basic Process Management
  • Round Robin Ticket Assignment
  • Agent Collision
  • Tasks, Events & Call Activities
  • Template-uri Tickete
  • Extensii Marketplace Private
  • SLA Dashboards
  • Reguli de Sharing Ticket
  • Mobile SDKs
  • 24x5 Chat Support
  • Add-On ( €5/Light Agent/luna)

ENTERPRISE

50  

/agent/luna/

Try Now
Tot ce este in PROFESSIONAL+
  • Live Chat
  • Zia - Artificial Intelligence
  • Customizare Help Center
  •  Multi-brand Help Center
  • Advanced Process Management
  • Custom Functions
  • Multi-level IVR
  • Global Reports & Dashboards
  • Scheduled Reports
  • Contract Management
  • Reguli Validare
  • Reguli Layout
  • Field Watching
  • Multiple Business Hours & Holidays
  • Role-based Data Sharing
  • 50 Light Agents
  • Add-On ( €5/Light Agent/luna)

Caracteristici Zoho Desk

Zoho Desk este o soluție excelentă pentru afacerile în creștere, cu nevoi de customer service orientate către clienți. Datorita pretului accesibil si usurintei cu care poate fi implementata si gestionata, Zoho Desk este o algere ideala pentru orice IMM din Romania care doreste sa ofere un serviciu de asistenta clienti modern si eficient.

Testeaza Gratuit 15 Zile
Implementare Zoho Desk Romania -Customer Service

Aventaje Zoho Desk:
​- Integrare strânsă cu alte produse Zoho -ex: Zoho CRM, Zoho Social, Zoho SalesIQ si este inclusa in pachetul Zoho One
- Foarte configurabila și ușor de gestionat
​- Majoritatea caracteristicilor sunt disponibile la prețul mediu

Zoho Desk este una dintre cele mai complete soluții IT de asistență și suport disponibile astăzi pentru întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri). Platforma oferă un nivel gratuit pentru până la trei agenți și acționează ca o poartă către gama largă de alte produse ale Zoho. Ca și în cazul acestor servicii, Zoho continuă să adauge funcții pentru a îmbunătăți Zoho Desk, bazându-se pe un set de caracteristici deja bogat, care include funcții avansate, cum ar fi Voice over IP (VoIP) și integrarea social media, precum și analize pentru managerii care monitorizează interacțiunile cu clienții și acordurile la nivel de serviciu (SLA).  Zoho Desk este o alegere ideală pentru echipele de asistență orientate către clienți, făcându-l un asset necesar penru orice companie care este orienatat catre clienti.


Versiunea gratuită este, de asemenea, utilizabilă, în special în scopuri de testare sau pentru întreprinderile mici care nu sunt sigure că au nevoie de un astfel de produs. Suportă moduri de lucru, o bază de cunoștințe, forum, branding personalizat și mapare domenii, SLA, raportare de bază și asistență la distanță pentru un utilizator.

Versiunea Standard (12 Euro per utilizator pe lună) adaugă suport multi-canal, automatizări, SLA-uri avansate cu program de lucru, integrare cu alte aplicații Zoho, evaluări de satisfacție a clienților, integrări de telefonie în cloud, suport pentru social media și raportare avansată.




Doresc implementare Zoho Desk