Svennis Cloud Solutions
Svennis Cloud Solutions
Consultanta si Dezvoltare Aplicatii Zoho
zoho authorized partner Romania
  •  Zoho Desk Romania 

    Dezvoltare Zoho CRM Romania

     Dezvoltator solutii Zoho Desk    
    pentru  afacerea ta


    Aplicatii Zoho Desk pentru a-ți conduce departamentul de customer service oferite de o companie cu viziune pentru a transforma digital modul în care lucrezi.

    CERE OFERTA

    Sau aplica pentru o videoconferinta in care va prezentam solutiile Zoho

    Aplica pentru videoconferinta

 Zoho Desk Romania

Dezvoltare Zoho CRM Romania

Dezvoltator solutii Zoho ​Desk pentru afacerea ta

Aplicatii Zoho Desk pentru a-ți conduce departamentul de customer service oferite de o companie cu viziune pentru a transforma digital modul în care lucrezi.

CERE OFERTA


Va rugăm să completați formularul pentru a va ajuta cu implementarea 

Consultanta si Implementare Zoho Desk Romania

Zoho Desk este o soluție excelentă pentru afacerile în creștere, cu nevoi de customer service orientate către clienți. Datorita pretului accesibil si usurintei cu care poate fi implementata si gestionata, Zoho Desk este o algere ideala pentru orice IMM din Romania care doreste sa ofere un serviciu de asistenta clienti modern si eficient.

Try Now
Implementare Zoho Desk Romania -Customer Service

Aventaje Zoho Desk:
​- Integrare strânsă cu alte produse Zoho -ex: Zoho CRM
- Foarte configurabila și ușor de gestionat
​- Majoritatea caracteristicilor sunt disponibile la prețul mediu

Zoho Desk este una dintre cele mai complete soluții IT de asistență și suport disponibile astăzi pentru întreprinderile mici și mijlocii (IMM-uri). Platforma oferă un nivel gratuit pentru până la trei agenți și acționează ca o poartă către gama largă de alte produse ale Zoho. Ca și în cazul acestor servicii, Zoho continuă să adauge funcții pentru a îmbunătăți Zoho Desk, bazându-se pe un set de caracteristici deja bogat, care include funcții avansate, cum ar fi Voice over IP (VoIP) și integrarea social media, precum și analize pentru managerii care monitorizează interacțiunile cu clienții și acordurile la nivel de serviciu (SLA).  Zoho Desk este o alegere ideală pentru echipele de asistență orientate către clienți, făcându-l un asset necesar penru orice companie care este orienatat catre clienti.


Versiunea gratuită este, de asemenea, utilizabilă, în special în scopuri de testare sau pentru întreprinderile mici care nu sunt sigure că au nevoie de un astfel de produs. Suportă moduri de lucru, o bază de cunoștințe, forum, branding personalizat și mapare domenii, SLA, raportare de bază și asistență la distanță pentru un utilizator.

Versiunea Standard (12 Euro per utilizator pe lună) adaugă suport multi-canal, automatizări, SLA-uri avansate cu program de lucru, integrare cu alte aplicații Zoho, evaluări de satisfacție a clienților, integrări de telefonie în cloud, suport pentru social media și raportare avansată.