Integrare între Zoho CRM și ERP-WinMentor
Maximizează productivitatea și eficiența prin automatizarea unui număr de funcții de vânzări, marketing, asistență pentru clienți și dezvoltare de produse cu ajutorul integrării dintre Zoho CRM și ERP-WinMentor
Ce este ERP-WinMentor?
WinMentor este o platformă simplă și compactă pe care produsul este construit conferă pachetului stabilitate în lucrul sub diferitele sisteme de operare. Pachetul integrat de aplicaţii de gestiune WinMentor este realizat în mediul de programare vizuală Delphi. El a fost creat special pentru lucrul în reţea şi la distanţă şi poate fi instalat pe calculatoare cu sistem de operare Windows 7, Windows 8 sau Windows 10.
Interconectivitatea modulelor WinMentor şi conectivitatea aplicaţiei cu periferice de gestiune (case de marcat, cititoare de coduri de bare, cântare electronice, terminale de culegere de date, etc.) aduce în prim plan simplitatea culegerii datelor iniţiale şi uşurinţa în transmiterea informaţiilor şi în manevrarea datelor contabile şi de gestiune.
Valoarea programului sporeşte prin implementarea rapidă a cerinţelor şi ideilor venite de la utilizatorii de zi cu zi. Colaboratorii şi clienţii noştri, fără excepţie, prin efortul lor, conjugat cu dorinţa noastră de a crea un instrument puternic de gestionare a informaţiilor, au contribuit şi contribuie permanent la perfecţionarea continuă a pachetului de programe WinMentor .
Beneficiile integrării aplicațiilor
Există multe complexități pe care integrarea le poate rezolva, dar care sunt beneficiile? Integrarea oferă valoare atât la nivel organizațional, cât și la nivel operațional - dacă alegeți instrumentul de integrare potrivit.
Integrarea aplicațiilor permite aplicațiilor și sistemelor care au fost construite separat să lucreze împreună, ceea ce duce la noi capacități și eficiențe care reduc costurile, descoperă informații și multe altele.