Svennis Cloud Solutions
Svennis Cloud Solutions
Consultanta si Dezvoltare Aplicatii Zoho
zoho authorized partner Romania

Integrare între Zoho CRM și ERP-WinMentor

 Maximizează productivitatea și eficiența prin automatizarea unui număr de funcții de vânzări, marketing, asistență pentru clienți și dezvoltare de produse cu ajutorul integrării dintre Zoho CRM și ERP-WinMentor

Rezervați o întâlnire

Ce este ERP-WinMentor?

WinMentor este o platformă simplă și compactă pe care produsul este construit conferă pachetului stabilitate în lucrul sub diferitele sisteme de operare. Pachetul integrat de aplicaţii de gestiune WinMentor este realizat în mediul de programare vizuală Delphi. El a fost creat special pentru lucrul în reţea şi la distanţă şi poate fi instalat pe calculatoare cu sistem de operare Windows 7, Windows 8 sau Windows 10.

Interconectivitatea modulelor WinMentor şi conectivitatea aplicaţiei cu periferice de gestiune (case de marcat, cititoare de coduri de bare, cântare electronice, terminale de culegere de date, etc.) aduce în prim plan simplitatea culegerii datelor iniţiale şi uşurinţa în transmiterea informaţiilor şi în manevrarea datelor contabile şi de gestiune.

Valoarea programului sporeşte prin implementarea rapidă a cerinţelor şi ideilor venite de la utilizatorii de zi cu zi. Colaboratorii şi clienţii noştri, fără excepţie, prin efortul lor, conjugat cu dorinţa noastră de a crea un instrument puternic de gestionare a informaţiilor, au contribuit şi contribuie permanent la perfecţionarea continuă a pachetului de programe WinMentor .

Beneficiile integrării aplicațiilor

Există multe complexități pe care integrarea le poate rezolva, dar care sunt beneficiile? Integrarea oferă valoare atât la nivel organizațional, cât și la nivel operațional - dacă alegeți instrumentul de integrare potrivit. 

Integrarea aplicațiilor permite aplicațiilor și sistemelor care au fost construite separat să lucreze împreună, ceea ce duce la noi capacități și eficiențe care reduc costurile, descoperă informații și multe altele.

Integrarea aplicațiilor este procesul prin care aplicațiile individuale - fiecare dintre ele fiind concepute pentru un scop specific - pot funcționa împreună. Prin îmbinarea și optimizarea datelor și a fluxurilor de lucru între mai multe aplicații software, organizațiile pot realiza integrări care să le modernizeze infrastructurile și să sprijine operațiunile de afaceri.
Integrarea aplicațiilor ajută la reducerea decalajelor dintre sistemele existente la fața locului și aplicațiile de întreprindere bazate pe cloud, care evoluează rapid. Prin procese și schimburi de date interconectate fără probleme, integrarea aplicațiilor permite întreprinderilor să orchestreze o varietate de funcții în întreaga lor infrastructură, permițând întreprinderilor să funcționeze mai eficient și mai eficace.

Avantajele integrării dintre Zoho CRM și ERP-WinMentor

Sistemele de planificare a resurselor întreprinderii (ERP) servesc drept centru pentru toate activitățile de afaceri din cadrul organizației. Prin integrarea ERP cu aplicațiile și serviciile de suport, organizațiile pot eficientiza și automatiza procesele de afaceri esențiale, cum ar fi procesarea plăților, funcțiile lanțului de aprovizionare, urmărirea lead-urilor de vânzări și multe altele.
Platforma CRM, atunci când este combinată cu alte instrumente și servicii, platforma de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) poate maximiza productivitatea și eficiența prin automatizarea unui număr de funcții de vânzări, marketing, asistență pentru clienți și dezvoltare de produse.

Aveți nevoie de ajutor?

Rezervați o întâlnire

Contactați-ne pentru asistență