ANAF România pentru Zoho CRM
ANAF România pentru Zoho CRM
Afla date fiscale ale companiilor, cu ajutorul integrarii ANAF România - Zoho CRM.
Afla date fiscale ale companiilor, cu ajutorul integrarii ANAF România - Zoho CRM.
Afla date fiscale ale companiilor, cu ajutorul integrarii ANAF România - Zoho CRM. Prin intermediul acestei integrări, se pot afla date publice din situaţiile financiare/raportările contabile anuale aferente agenţilor economici precum: numărul de salariați, cifra de afaceri netă, profit net/brut, pierderi, etc.
Modulul Leads
ANAF România creeaza automat noi field-uri în modulul Leads, field-uri în care datele agenților economici vor fi salvate. In modulul Leads avem ANAF_CUI care este un field obligatoriu, in functie de acesta interogarea are loc si se gasesc datele despre agenti economici. Tot aici putem gasi informatii despre anul de referinta, numarul de angajati, cifra de afaceri, profitul si pierderile agentilor economici.
Modulul Accounts
Exact ca in modulul Leads, ANAF România creeaza field-uri noi. Primul field este field-ul obligatoriu ANAF_CUI cu ajutorul caruia preluam datele despre agenti economici. Field-urile create contin date precum numele companiei, numarul companiei, numarul de angajati, statusul companiei, codul CAEN si detalii legate de activitatea companiei
Field-uri Accounts
Printre field-urile create regasim si detalii precum adresa companiei, daca este platitor de TVA, cifra de afaceri, profitul companiei si pierderile companiei in functie de anul de referinta
Cum se instalează ANAF România pentru Zoho CRM
Cum se instalează ANAF România pentru Zoho CRM
- Pentru a instala extensia ANAF România pentru Zoho CRM, trebuie să ne asigurăm că am fost de acord cu termenii serviciului și că autorizăm extensia să acceseze și să proceseze datele și să facem clic pe Continue.
- Acum trebuie să alegem user/profile, aici putem selecta cui dorim să dăm acces pentru a cauta agenti economici si pentru a vedea detaliile oferite de ANAF. Dacă este instalată doar pentru administratori, aceștia vor fi singurii care vor avea acces la toate funcționalitățile extensiei, dar putem, de asemenea, să dăm acces doar utilizatorilor sau doar anumitor utilizatori în funcție de profilurile acestora și de organigrama din Zoho CRM.
- Extensia a fost instalată cu succes, ANAF România este pregatit pentru a incepe să explorați caracteristicile extensiei.
Aveți nevoie de ajutor?
Aveți nevoie de ajutor?
Cum se gestionează ANAF România pentru Zoho CRM
Cum se gestionează ANAF România pentru Zoho CRM
Dupa instalare o sa avem in modulul Leads si Accounts, field-uri noi care o sa inceapa cu ANAF_ si un buton care apare atunci cand se intra pe un Lead sau un Account denumit “ANAF”. Pentru ca orice interogare sa fie cu succes inainte de toate trebuie sa populam field-ul ANAF_CUI in acest fel facem interogarea bazata pe CUI (se poate adauga si cu RO inainte si fara). Pluginul ANAF creeaza automat noi field-uri în modulele Leads si Accounts, field-uri în care datele agenților economici vor fi salvate. In ambele module avem ANAF_CUI care este un field obligatoriu, in functie de acesta interogarea are loc si se gasesc datele despre agenti economici.
Modulul Leads
Pentru ca interogarea sa fie una cu succes field-ul ANAF_CUI trebuie completat cu o valoare, in cazul in care nu este completat, butonul ANAF va afisa urmatorul mesaj.
Daca ANAF_CUI este completat cu o valoare incorecta sau nu exista date la ANAF pentru acest CUI, butonul ANAF va afisa urmatorul mesaj
Dupa completarea ANAF_CUI cu o valoare valida, apasam butonul ANAF amplasat in partea dreapta, actiunea acestuia ne va afisa datele companiei, campurile curente din Zoho CRM, coloana unde putem selecta campurile ce dorim sa fie actualizate si valoarea ANAF.
Odata selectate campurile pentru actualizare, apasam butonul Update Data
Modulul Accounts
Putem observa ca field-ul ANAF_CUI este prezent si in modulul Accounts acesta fiind obligatoriu
Pentru ca interogarea sa fie una cu succes field-ul ANAF_CUI trebuie completat cu o valoare, in cazul in care field-ul ANAF_CUI nu este completat, butonul ANAF va afisa urmatorul mesaj.
Daca ANAF_CUI este completat cu o valoare incorecta sau nu exista date la ANAF pentru acest CUI, butonul ANAF va afisa urmatorul mesaj
Interogarea a fost facuta cu succes iar datele companiei au fost prealuate. Pentru a adauga datele in field-urile Account-ului trebuie sa selectam datele ce dorim sa le actualizam si sa apasam butonul Update Data.
Datele au fost preluate si actualizate
Cum se dezinstalează ANAF România pentru Zoho CRM
Dacă doriți să dezinstalați extensia, trebuie să mergeți la Setări, faceți clic pe Marketplace și selectați Toate extensiile deja instalate, acolo puteți vedea extensia ANAF România cu butonul de dezinstalare.