Svennis Cloud Solutions
Consultanta si implementare ZOHO CRM Romania
Svennis Cloud Solutions
Consultanta si implementare ZOHO CRM Romania
La trecerea la Zoho CRM, implementarea corectă este cheia utilizării depline a acestuia. Consultanții nostrii în implementarea Zoho vă vor ghida prin funcționalitățile cheie ale aplicațiilor de gestionare a clienților, care sunt oferite la prețuri accesibile. Este un instrument puternic de CRM care eficientizeaza vânzările, marketingul, asistența clienților, etc. într-un singur sistem.
Planuri de Pret Zoho CRM
Testati Gratuit Pentru 15 Zile
*Nu este nevoie de card si nu trebuie sa instalati nimic
Zoho CRM
FREE
€0
gratuit pentru trei useri
- Modul Leads, contacts, Accounts, Deals
- Activitati, Sarcini, etc..
STANDARD
€14
/user/luna/plata anual
- Scoring Rules
- Workflows
- Fluxuri Multiple
- Email Marketing
- Custom Dashboards
PROFESSIONAL
€23
/user/luna/plata anual
- Sales Signals
- Blueprint
- Web-to-Case Formular
- Reguli Validare
- Management Inventar
ENTERPRISE
€40
/user/luna/plata anual
- Zia AI
- Centru Comanda
- Canvas
- Portal Multi-user
- Customizare avansata
ULTIMATE
€52
/user/luna/plata anual
- Advanced BI + Zoho Analytics
- Limite majorate API
STANDARD
€20
/user/luna/plata lunar
- Scoring Rules
- Workflows
- Fluxuri Multiple
- Email Marketing
- Custom Dashboards
PROFESSIONAL
€35
/user/luna/plata lunar
- Sales Signals
- Blueprint
- Web-to-Case Formular
- Reguli Validare
- Management Inventar
ENTERPRISE
€50
/user/luna/plata lunar
- Zia AI
- Centru Comanda
- Canvas
- Portal Multi-user
- Customizare avansata
ULTIMATE
€65
/user/luna/plata lunar
- Advanced BI + Zoho Analytics
- Limite majorate API
Aplicația mobilă Zoho CRM
- Un cont Zoho activ
- Activarea opțiunii Mobile Edition pentru contul dvs. În mod implicit, toate profilurile de utilizator vor avea ediția mobilă activată. Administratorul poate dezactiva sau activa accesul oricând
- Conexiune la internet - aplicația Zoho CRM necesită o rețea Wi-Fi sau date mobile, pentru a comunica cu Zoho CRM. Cu toate acestea, se pot efectua acțiuni precum adăugarea, modificarea sau ștergerea înregistrărilor locale (offline), chiar și fără conexiune. Actualizările se vor sincroniza cu contul dvs. CRM atunci când sunteți iarăși conectat la o rețea Wi-Fi sau la o rețea mobilă
Caracteristicile cheie ale Zoho CRM sunt următoarele:
Sales Force
Automation
Afacerea ta va deveni productivă atunci când poți rula automat sarcinile de rutină. Regulile fluxului de lucru ale Zoho CRM fac acest lucru prin trimiterea de e-mailuri, a programării sarcinilor și a câmpurilor de actualizare. Puteți utiliza informații despre fluxul de lucru pentru a analiza performanța fiecăreia dintre reguli.
Marketing Activities Automation
Dacă doriți să lansați cea mai bună campanie de marketing în cel mai scurt timp posibil, trebuie să aveti acces pentru echipa de marketing și vânzări pe aceeași pagină. Consultanții de implementare Zoho CRM vă vor arăta cum Zoho CRM oferă formulare web personalizabile și pre-construite pentru a transforma campaniile de marketing digital în mașini inteligente de generare de lead-uri.
Customer Support Automation
Cunoașterea clienților și conectarea cu aceștia în timp real este primul pas către o campanie de marketing de succes. Zoho CRM oferă instrumente precum e-mail, telefon, chat live și social media prin intermediul căruia poți fi înștiințat cum se angajeaza un prospect cu site-ul tău și răspunde la campania ta de marketing prin e-mail.
Zia – Artificial Intelligence
Consultanții de implementare Zoho vă vor arăta cum să vă optimizați utilizarea CRM cu un asistent de vânzări AI conversațional. În timpul unei perioade de criză în care există vânzări în mișcare, poate fi greu să introduceți manual datele în CRM. Dar puteți vorbi cu Zia și spuneți-i să stocheze înregistrări noi și orice alte informații suplimentare.
Customization
Fiecare afacere are un proces și stil diferit, dar puteți personaliza CRM-ul dvs. cu un aspect unic pentru fiecare proces de vânzare. Principalul beneficiu pe care îl obțineți este ca un sistem CRM să gestioneze vânzările pentru mai multe procese, zone geografice și produse. Puteți contacta experții noștri pentru costurile de implementare Zoho.
Process Management
Pe măsură ce echipa de vânzări crește, este important să vă asigurați că toată lumea urmează instructiunile. Blueprint este o tehnologie creată în cadrul Zoho CRM care definește procesul de vânzare, astfel încât utilizatorii să cunoască bine acțiunile care urmează să fie întreprinse la momentul alocat.
Pipeline Management
Această caracteristică ajută practic echipa dvs. să identifice oportunitățile de calitate, să le urmărească și să depășească obiectivele de venit realizat. De asemenea, veți obține mai multă vizibilitate a vânzărilor dvs. și veți dezvolta relații puternice cu clienții cu sistemul nostru eficient de gestionare a lead-urilor și respectiv cu sistemul de gestionare a contactelor.
Team Collaboration
Consultanții în implementarea Zoho CRM vă vor arăta cum colaborarea la editarea si creerea documentelor pot duce la o productivitate sporită. Când persoana potrivită are acces la documentul potrivit cu ofertele respective, acest lucru îi va ajuta să încheie mai multe oferte intr-un termen mai scurt.
Catalyst and Developer Tools
Platforma cloud a Zoho CRM face posibilă crearea de aplicații de calitate cu eforturi minime. Consultanții de implementare Zoho vă vor ghida prin mixul adecvat de interfețe de programare fără cod, low-code și nivel înalt de programare pentru a dezvolta integrări terțe fără probleme și aplicații specifice industriei in care activati.