Svennis Cloud Solutions
Svennis Cloud Solutions
Consultanta si Dezvoltare Aplicatii Zoho
zoho advanced partner Romania

Avantajele CRM

11.09.20 08:42 PM By Svennis Cloud Solutions



  • Îmbunătățiți serviciile oferite clientilor


CRM gestionează toate contactele și agregează informații despre prospecti, clienți potențiali și clienți pentru a crea profiluri ale tuturor persoanelor cu care interacționați. Acest lucru vă oferă acces ușor la informații importante despre comportamentul clienților, cum ar fi înregistrări de achiziții și comunicări anterioare cu contacte pe diferite canale (social media, chat, e-mail etc.). Clienții nu vor trebui să vă spună istoricul lor din nou și din nou și veți putea aborda problemele cu cele mai bune practici și mult mai eficient pentru o mai buna retentie a clienților.


  • Creșterea vânzărilor


Eficeintizarea și îmbunătățirea procesului de vânzări, construirea unei flux de vânzări, automatizarea sarcinilor și analiza datelor de vânzări vor duce inevitabil la un singur rezultat: creșterea vânzărilor și productivitate marita. CRM vă permite să aveți acces la toate punctele de contact face to face, telefon, chat, social media și e-mail client accesibile într-un singur loc. Veți încheia mai multe afaceri prin crearea unui proces de vânzări repetabil și  și prin transmiterea mesajului potrivit pe canalul potrivit la momentul potrivit.


  • Mai mulți clienți 


Ratele de retentie și abandonul sunt determinanți extrem de importanți ai succesului unei companii;  Migrarea clientilor este unul dintre principalele obstacole în calea creșterii afacerii. Instrumentele CRM, cum ar fi analiza sentimentului, sistem de ticketing automat și asistența pentru clienți, precum și automatizarea serviciului pentru clienți vă pot îmbunătăți considerabil rețentia, permițând agenților umani să dezamorseze problemele. Instrumentele de analiză care analizează ciclul de viață al clienților vă pot arăta când are loc abandonul și de ce, astfel încât să puteți identifica și aborda punctele critice.


  • O analiză mai bună


Instrumentele CRM analitice vă fac datele disponibile, inteligibile și relevante pentru nevoile afacerii dvs. Toate informatiile sidatele dvs. despre vânzări, date financiare și date de marketing curg în CRM pentru a deveni valori vizibile, depozitarea datelor și extragerea informatiilor pentru a descoperi puctele critice . Avantajul net este achiziția de noi clienți, retentia clienților și o mai bună gestionare a datelor.


  • Eficiență sporita


Având toate funcțiile cheie ale afacerii într-un singur loc, puteți asigura un flux de lucru mai bun, o colaborare mai ușoară între membrii echipei și o mai bună gestionare a proiectelor. Automatizarea sarcinilor elimină munca fara plus valoare și repetitivă și oferă mai mult timp pentru sarcinile cognitive în care oamenii sunt cei mai buni. Dashboard-urile și functiile analitice vă vor ajuta să obțineți informații despre munca dvs. și să optimizați toate procesele de afaceri.


  • Împărtășirea mai bună a cunoștințelor


Problemele de comunicare și lipsa transferului de informații sunt două pierderi importante de timp. Când oamenii își petrec timpul de auto-învățare făcând lucruri pe care alți membri ai echipei le știu deja sau lucrează la sarcini redundante, pierzi multe ore pe săptămână. Instrumentele CRM colaborative pot simplifica munca în echipă, permițându-vă să construiți o bază de cunoștințe, să stabiliți fluxuri de lucru de bune practici și să permiteți comunicarea fără frecare între membrii echipei.


  • Mai multă transparență


CRM vă permite să promovați o mai mare transparență în organizația dvs. prin atribuirea sarcinilor, arătând munca și definind exact cine este cine și cine face ce. Dacă preocuparea dvs. principală este vânzările, puteți utiliza urmărirea performanței pentru agenții de vânzări individuali. CRM permite tuturor celor din organizația dvs. să câștige vizibilitate în procesele dvs. de afaceri, favorizând o mai bună înțelegere reciprocă și colaborare.
Get Started Now