Svennis Cloud Solutions
Svennis Cloud Solutions
Consultanta si Dezvoltare Aplicatii Zoho
zoho advanced partner Romania

Business.com - Zoho CRM -The best CRM Software 2020

19.09.20 09:18 PM By Svennis Cloud Solutions

Business.com: "Accesibilitatea și funcționalitatea combinate ale Zoho îl fac CRM-ul preferat pentru întreprinderile mici".

Am ales sa redam aici review-ul Businnes.com pentru CRM - unde Zoho CRM este cel mai bun CRM pentru 2020- si datorita pretului acceptabil consideram ca este o optiune solida pentru orice IMM din Romania

Accesibil și frumos proiectat, Zoho CRM este cel mai bun CRM pentru întreprinderi mici. Această soluție de tip Software-as-a-Service (SaaS) este un produs cloud, care oferă un număr surprinzător de funcții de ultimă generație și opțiuni de personalizare pentru utilizatorii serioși de afaceri cu un buget redus.


PLANURI DE PRET


Zoho CRM are patru niveluri de abonament și două opțiuni de plată. Pentru fiecare nivel, cu excepția celui mai înalt nivel, Ultimate, utilizatorii pot plăti de la lună la lună (mai degrabă decât anual) pentru un cost ușor mai mare pe utilizator. Plata unei rate lunare mai mari poate fi o opțiune viabilă pentru întreprinderile mici care nu doresc să se angajeze la un plan anual CRM. Cu toate acestea, în general, cel mai bine este să luați o decizie în cunoștință de cauză chiar de la început și să alegeți plata anuală care economisește bani. Puteți folosi oricând ediția gratuită, care este complet gratuită și fără obligație pentru până la trei utilizatori, pentru a vă face o idee despre ce poate face acest CRM pentru compania dvs.

Incearca ZOHO CRM - free edition
  • Planul Standard, care este abonamentul de bază Zoho CRM, începe de la 12 USD pe utilizator pe lună. Următorul pas este nivelul Professional, care costă doar 20 USD pe utilizator pe lună și include funcții valoroase precum integrarea prin e-mail, înregistrări nelimitate și integrarea Google AdWords.
  • Planul Enterprise CRM al Zoho este, de asemenea, accesibil, începând de la 35 USD pe utilizator pe lună. În plus, include funcții avansate, cum ar fi module și butoane personalizate și AI conversaționale, care sunt de obicei disponibile numai la niveluri de abonament superioare.
  • Planul Ultimate este de 45 USD per utilizator pe lună. Oferă asistență pentru clienți extinsă, stocare extinsă, îmbogățirea datelor și clustere de baze de date dedicate.

CARACTERISTICI

Zoho CRM este un CRM bogat în funcții, cu un preț surprinzător de accesibil. Acestea sunt doar câteva dintre caracteristicile Zoho:

  • Funcții excelente, chiar și la nivel de bază. Spre deosebire de multe alte soluții CRM cu preturi mult mai mari, Zoho are caracteristici fantastice, chiar și la nivelul de bază. Abonații standard au rapoarte și tablouri de bord, o bibliotecă de documente, roluri și profiluri definite, reguli de evaluare, instrumente de prognozare a vânzărilor, conectori pentru centrele de apeluri și capacitatea de a trimite mesaje de e-mail în masă, precum și capacitatea de a înregistra 100.000 de inregistrari date.
  • Integrări și extensii populare pe piața Zoho. Niciun alt CRM nu face mai ușor decât Zoho integrarea tuturor produselor dvs. preferate. Prin intermediul Zoho Marketplace, utilizatorii pot alege dintre sute de produse utilizate pe scară largă, cum ar fi GoToMeeting, Twilio, DocuSign, Eventbrite, precum și mai multe soluții specifice industriei, cum ar fi Zadarma pentru sistemele telefonice sau CData Excel, care permit utilizatorilor să schimbe și să vizualizeze informații în Excel care sunt reflectate în Zoho CRM.
  • Tone de opțiuni de personalizare. Există câteva opțiuni de personalizare disponibile pentru toți utilizatorii. Cu toate acestea, la nivel de întreprindere, utilizatorii pot crea vizualizări personalizate avansate, pot schimba aspectele paginii, pot adăuga butoane personalizate și câmpuri condiționate și pot crea module personalizate. La nivelul Ultimate, utilizatorii primesc, de asemenea, un nivel mai înalt de asistență pentru clienți.

ZOHO CRM PROS

  • Zoho CRM este o soluție excelentă, care este surprinzător de ușor de implementat. Prin urmare, este alegerea ideală pentru echipele mici care caută un produs care funcționează imediat. Cu cât alegeți mai multe personalizări și cu cât aveți nevoie de mai multe integrări, cu atât va dura mai mult procesul de implementare. Cu toate acestea, elementele de bază sunt ușor de pus în funcțiune, chiar dacă nu aveți o echipă tehnica internă. Documentația online a Zoho duce noii utilizatori pas cu pas prin procesul de configurare și, deși aproape toate produsele SaaS o revendică, Zoho oferă cu adevărat atunci când vine vorba de ghiduri ușor de urmat.

  • Furnizorul SaaS CRM facilitează adăugarea de extensii și integrări la sistemul primar prin intermediul Zoho Marketplace. Utilizatorii pot răsfoi categorii precum Finanțe, Vânzări, Productivitate, Telefonie și Colaborare pentru a găsi cele mai bune îmbunătățiri disponibile sau pot căuta după un anumit nume de produs sau industrie. Multe dintre extensii sunt disponibile gratuit, fără codificare necesară pentru integrare. Cu toate acestea, unele integrări terță parte necesită ca administratorii să foloseasca API-ul Zoho CRM. Desigur, dacă este absolut necesar, puteți contacta partenerii Zoho (pentru o taxă suplimentară) - întrebați în avans pentru a vă putea planifica implementarea în consecință.

  • Odată ce procesul de configurare este finalizat, Zoho CRM oferă utilizatorilor un produs incredibil de ușor de utilizat care necesită foarte puțină instruire. Interfața cu utilizatorul este modelul ideal ideal pentru un instrument de business cloud, combinând meniuri ușor de interpretat și planuri de meniuri derulante familiare cu un design curat și notificări vizuale. În partea de sus a ecranului, utilizatorii văd opțiuni familiare, cum ar fi Home, Fluxuri, Oportunități, Conturi, Contacte etc. După ce un utilizator a selectat un element, opțiunile filtrate sunt afișate automat în partea stângă a ecranului, astfel încât să puteți sorta și afișa doar ceea ce este necesar în acest moment. În colțul din dreapta sus al ecranului, utilizatorii pot urmări notificările, pot accesa e-mailurile fără a părăsi alte sarcini, pot folosi funcția de căutare și multe altele. Zoho CRM facilitează, de asemenea, utilizatorilor să creeze șabloane de e-mail personalizate și să utilizeze șabloane existente, să creeze tablouri de bord cu analize în timp real și să acceseze biblioteca de documente.

  • Administratorii găsesc, de asemenea, Zoho CRM intuitiv de utilizat. Interfața vizuală facilitează crearea și gestionarea grupurilor cu permisiuni diferite, chiar dacă administratorii nu au fost niciodată administratori pentru un produs software. De la documentare până la configurare până la utilizarea zilnică, este clar că Zoho CRM este conceput pentru întreprinderi.

ZOHO CRM CONS

  • Dezavantajele adoptării Zoho ca CRM pot să nu fie negative pentru toți utilizatorii, dar merită menționate. Datorită nivelurilor de servicii pe niveluri, utilizatorii pot fi nevoiți să opteze pentru un abonament mai scump pentru a obține doar o caracteristică relevantă. De exemplu, deși nivelul de 12 USD este tentant la prima vedere, integrarea cu Google AdWords nu începe până la nivelul de 20 USD.

    Unii clienți s-au plâns uneori de conexiunile lente. În timp ce propriile experiențe sunt susceptibile de a fi diferite, de acest lucru ar trebui să ții cont.

  • În general, Zoho CRM nu are multe dezavantaje atâta timp cât îl utilizați din motivele corecte. Zoho CRM este o alternativă la produsele costisitoare, care necesită implementare. Deci, nu vă așteptați să funcționeze exact ca unul dintre acestea. Atâta timp cât caracteristicile Zoho răspund nevoilor dvs., acesta este un pariu sigur. Cu toate acestea, dacă doriți o centrală de sistem, alegeți ceva greu ca Salesforce.